FASHION: 10x de leukste items uit de nieuwe najaarscollecties

 

Het is alweer begin september en dat betekent dat de nieuwe najaar- en wintercollecties langzaam de winkels van Epplejeck in druppelen. Ik vind het ontzettend jammer dat de zomer alweer bijna voorbij is, maar stiekem vind ik het ook wel weer heel leuk om die nieuwe winterse kleding te zien. Shoppen!

l

De trend voor komend seizoen: Roze & donkerblauw
Bij het zien van de nieuwe collecties viel mij vooral op dat bijna ieder merk wel iets van roze in de collectie heeft zitten. Dat blijkt dan ook uit onderstaande collage. Roze is dé kleur voor komend seizoen, net als donkerblauw. Zelf draag ik niet zo snel roze, omdat ik dan (vooral in combinatie met m’n blonde haar) al snel vind dat ik op een barbie lijk. Maar in combinatie met donkerblauw (of bijvoorbeeld grijs) staat het ontzettend chique! Het eerste roze shirtje ligt dan ook al in mijn winkelmandje.

Wil je alle nieuwe collecties bekijken? Klik dan snel hier!

najaar items1. Rijbroek PK International €109,95 – klik hier om ‘m te shoppen
2. Hoofdband + Shawl HV Polo €14,95 + €19,95 – klik hier voor de hoofdband & hier voor de shawl
3. Cap HV Polo €89,95 – klik hier om ‘m te shoppen
4. Zadeldekjes Eskadron €79,95 – klik hier om ze te shoppen
5. Vest Horze €29,95 – klik hier om ‘m te shoppen
6. Jas Horze €84,95 – klik hier om ‘m te shoppen
7. Cap Horze €65,95 – klik hier om ‘m te shoppen
8. Uitrijdeken Harry’s Horse €24,95 – klik hier om ‘m te shoppen
9. Coltrui HV Polo €54,95 – klik hier om ‘m te shoppen
10. Beenbeschermers BR €49,95 – klik hier om ze te shoppen

Wat vinden jullie van de nieuwe collecties en wat is jullie favoriete item? Laat je reactie achter op m’n Facebookpagina, klik hier!

Categorieën:Fashion

Geef een reactie

Welkom!

Welkom op mijn blog Pumps & Paarden. Er verschijnt hier dagelijks een nieuw artikel over de paardensport, mode, beauty, wonen & meer! Have fun!
Liefs, Mara
Equi in Style
Goode Rider

Volg Pumps & Paarden via Bloglovin!

pumpsenpaarden.nl