DIY: Maak van een (oud) hoefijzer deze leuke muurdecoratie!

 

Toen ik deze hoefijzers zag, dacht ik in eerste instantie: “Leuk, maar wat moet je er mee?” Maar toen ik eenmaal meer foto’s tegenkwam en zag hoe leuk het staat als je ze aan de muur hangt als decoratie wist ik direct: dit ga ik met mijn lezers op Pumps & Paarden delen!

l

Deze hoefijzers zijn te koop via Etsy.com, maar ik denk dat je zoiets ook best zelf een beetje kunt namaken. Kies garen in de kleuren die bij jou en je huis passen en ga aan de slag! Óók leuk om cadeau te geven aan een mede-paardenliefhebber!

Kijk mee naar de foto’s:

0Kijk hoe leuk en gezellig deze drie hoefijzertjes aan de muur hangen! Zó gaaf!

41576

8
Wil je nog meer verschillende kleurtjes zien of gewoon meer info over deze hoefijzers? Klik dan hier voor de Etsy shop!

Wat vinden jullie van de hoefijzers? Laat je reactie achter op mijn Facebookpagina, klik hier!

Categorieën:DIY, Wonen & Interieur

1 reply »

Geef een reactie

Welkom!

Welkom op mijn blog Pumps & Paarden. Er verschijnt hier dagelijks een nieuw artikel over de paardensport, mode, beauty, wonen & meer! Have fun!
Liefs, Mara
Equi in Style
Goode Rider

Volg Pumps & Paarden via Bloglovin!

pumpsenpaarden.nl